perjantai 6. tammikuuta 2017

Uuden sopimuksen allekirjoittaminen

Solmimme tosiaan joulukuussa uuden pantasopimuksen. Yllättävän kauanhan siihen meni, mutta kuten Inathu kirjoitti blogissamme aikaisemmin, en minä ollut valmis siihen vaikka kuinka halusinkin...

Olimme jo syksyllä kirjoittaneet ensimmäisen kauden sopimustekstin pohjalta uuden version. Muokkasimme sanamuotoja ja siirsimme painotuksia hieman erilaisiksi. Herrani halusi lisätä uuteen sopimukseen myös yhden täysin uuden kohdan, jossa listattiin minulle haasteellisia asioita. Sopimuksen tarkoituksena on täten myös auttaa minua kohtaamaan ja voittamaan juuri näihin alueisiin liittyvät epävarmuudet.

Minun aloitteestani myös Herrani kirjoitti sopimukseen oman lupauksensa minulle. Eihän se mitenkään Hänen käytöstään muuta (hyvää se on aiemminkin ollut), mutta kyseessä olikin symbolinen kädenojennus minulle. Sopimus tuntuikin itsestäni heti sen ansiosta ns. yhteisemmältä sitoumukselta. Sopimus on kokonaisuudessaan kaksi sivua pitkä, enkä mene nyt tarkemmin sen sisältöön.

Allekirjoitus suoritettiin jälleen veitsen avulla. Tosin vain minä koin tämän käsittelyn, mistä protestoin hiukan närkästyneenä huomatessani Herrani kaivavan oman rivinsä kohdalla esiin mustekynän. Epätasa-arvoa! ;)


Kevään sopimuksen jäljet olivatkin jo haalenneet kädestäni melkein näkymättömiin. Olen tottunut jo siihen että minulla on tässä kohdassa arpia Hänen Leathermanistaan. Kun emme asuneet vielä yhdessä, Hän teki muutaman kerran minulle toiveestani jäljen juuri tuohon lihaisaan ja näkyvään kohtaan. Mielestäni kaunis ja kiihottava tapa jättää pieni merkki suhteesta...



Kokemuksen pohjalta sahaterä valikoitui työvälineeksi. Kirurginveitsen jälki on niin pientä ja katoaa nopeasti, kun taas sahalla saa paljon rouheampaa ja näyttävämpää jälkeä aikaiseksi. Sekä enemmän verta ja sitähän tässä oltiin hakemassa viiltelysession sijaan.


Hieman veitsellä työstämistä, minun irvistelemistä ja ähisemistä, ja meillä oli riittävästi mustetta sekä tarpeeksi näyttävä jälki...


Peukalon painallus haavaan ja kumpaankin kappaleeseen, ja kas - olin jälleen Virallisesti Omistettu. :)


Isi piti toki pikkuisestaan huolta ja kaivoi lääkekaapista esiin näyttävimmän laastarinsa! Se oli hieno. :)


Vielä allekirjoitus Herraltani ja olimme valmiita. Hymyilytti. Vihdoinkin olimme päässeet tähän pisteeseen, ja pantani kaulassa sai taas merkityksensä takaisin. Minulle jo hyvin rakas pantani... :)

Tähän asti meillä on mennyt todella hyvin. Tuntuu että elämme aivan uutta kautta ja suhteemme on ottanut jonkinlaisen uuden vaihteen silmäänsä. Minä olen ollut intohimoisempi, leikkisämpi ja avoimempi - puhunut enemmän ja luottanut yhä paremmin Herraani.

Suhteessamme on myös ollut voimakkaampi D/s-vire ja kaiken kaikkiaan fiiliksemme ovat olleet todella hyvät. Minusta tuntuu siltä että olemme nyt entistä vahvempi tiimi, ja että menemme tänä vuonna kohti uusia seikkailuita Herrani johtamana.

Eli kyllä, on tuntunut hyvältä olla taas omistettu!

-pikkulintu

Tosiaan, joulukuun alussa päätin antaa pikkuiselleni uuden mahdollisuuden. Hän oli tsempannut todella paljon sopimuksettoman syksyn aikana ja joulun lähestyessä tuntui koko ajan enemmän ja enemmän siltä, että me todella etenimme kaikilla osa-alueilla. Olimme jo syksyllä liittäneet sopimukseen toisen sivun, koska pikkulintu toivoi että suhteemme kehittäisi häntä myös ihmisenä ja sehän tarkoittaa aina välttämättömyyttä siirtyä pois mukavuusalueeltaan.

Pikkulintu määritteli itse neljä kategoriaa, jotka koki itselleen vaikeiksi ja hahmotteli niihin kaikkiin noin puolen tusinaa konkreettista asiaa, joihin toivoi minun kiinnittävän huomiotani. Osa asioista on ollut hänelle hyvin haastavia, kuten mm. nöyryytyksen ja häpeän tuntemukset sekä puhdas oma-aloitteinen palveleminen... Jotka kuitenkin molemmat selkeästi "toimivat" ;). Molemmista oli ollut mainintoja jo edellisessä sopimuksessa, mutta nyt ne nousivat aivan uudella tavalla pinnalle.

Lisäksi pikkulintu toivoi minulta sopimukseen jonkinlaista omaa osaani, jossa kertoisin siitä miten itse sitoudun suhteeseemme. Minusta se tuntui itse asiassa hyvältä ajatukselta ja lisäsimme vielä sen sopimukseen, pikkulinnun suureksi riemuksi :)

Nyt vajaa kuukausi uuden sopimuksen allekirjoittamisen jälkeen, tuntuu siltä että jotain todella on muuttunut ja kuten pikkulintukin tuossa edellä totesi, uskon että vuodesta 2017 tulee todella mukava ;)

-Mr.Inathu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti