keskiviikko 28. joulukuuta 2016

Joululahjani Omistajalleni

Tänä jouluna Herra Inathu sai minulta tavallisten sukulaisystävällisten lahjojen lisäksi myös yhden, joka oli tarkoitettu avattavaksi vasta kun olimme kaksistaan. Sellaiset paketithan ne kinkyväen joulun tekee, eikö niin...? :)

Jännitin kun Hän leikkasi nauhan ja avasi kirjekuoren. Arvostaisiko Hän lahjaani? Ymmärtäisikö mitä sillä tavoittelin, ja mitä se minulle merkitsi? Kehuisiko Hän sitä riittävästi, ja tuntuisiko minusta siltä että Hän olisi siihen oikeasti tyytyväinen?

Olin soimannut itseäni usean päivän ajan siitä, etten ollut yrittänyt enempää. Lahjani ei ollut niin hyvä kuin se olisi voinut olla.

Toivoin kuitenkin että näkisin D:n välähdyksen Hänen katseessaan ja olemuksessaan kun lahja olisi avattu. Tyytyväisen ja kiihottuneen hyrinän, syvän katseen sekä omistavan otteen minusta kun Hän vetäisisi minut luokseen... Ja minä saisin olla ujona, pienenä ja tyytyväisenä Hänen sylissään.

Ei se ihan niin mennyt. :)



Hän avasi kuoren, luki viestin nopeasti, katsoi hotellin lahjakortin ja kommentoi asiaa hiukan, todeten sen olevan oikein hyvä lahja. Näin kyllä että Hän oli tyytyväinen, mutta ei välähdyksiä, ei suoranaista kehusadetta... Huokaus. :)

Välipäivät olemme kuitenkin käyttäneet muutamaan otteeseen lahjasta puhumiseen. Olemme tunnustelleet aihetta yhdessä ja etsineet eri vaihtoehtoja käytännön toteutukseen. Keskustelleet erilaisista skenaarioista, niiden vivahde-eroista sekä niiden herättämistä tuntemuksista.

Olemme vasta makustelleet asiaa. Lahjani on kuin huolella koostettava ateria, jonka valmisteluun kuluu aikaa ja vaivaa. Kokonaisuuteen kuuluvat itse syömisen lisäksi niin alkuvalmistelut kuin aterian jälkikäteinen muistelu ja analyysi kokemuksesta.

Minä annoin lahjaksi Omistajalleni hotellilahjakortin muiden kanssa käytettäväksi, koska koko aihe "toiset naiset" on minulle yhä hyvin hankala. Ajatuksenani oli se, että Herrani ottaisi hotellihuoneen jonkun aivan uuden ihmisen kanssa.

Kun käytän opiskelijana rahojani siihen, että Hän saisi sessioida jonkun muun kanssa minun toiveestani, on nöyrtymisasteeni melko korkea... Ja haluni siihen että Hän olisi tyytyväinen minuun, kun menen epämukavuusalueelleni Häntä miellyttääkseni.

Asiassa on myös kieltämättä cuckquean-vibojakin. Niin hävettävää kuin se onkin, olen alkanut pallottelemaan asiaa mielessäni. Sillä minäkö saisin jotain kiksejä sellaisesta? Vaikka ahdistun aiheesta sekunnissa... Ja olen aina ollut kolmen jutuissa toista naista ylempänä tai tasa-arvoinen.

Näen mielessäni sen, miten minua nöyryytetään asialla kun sen aika on. Ja kuinka intensiivinen tilanne siitä voikaan seurata minulle ja Omistajalleni...

Olemme tehneet jokin aika sitten uuden pantasopimuksen (tästä lisää myöhemmin), jossa on myös klausuuli Herrani ja muut naiset. Lisäksi olemme hieman tökkineet ylipäätään keskusteluissa aihetta "häpäisy ja nöyryytys muiden naisten avulla". Myös näiden asioiden vuoksi päädyin antamaan tämän lahjan.

Toivon että saan siitä vielä paljon kehuja lisää, sillä niitä minä kaipaan. Uskon kyllä että saan... Herrani kun on todella hyvä kehumaan ja minä myös nyhtämään niitä kun sellaisia tarvitsen. :)

-pikkulintu


Pikkulintuni yllätti minut joululahjallaan. Olemme kyllä toistuvasti hänen aloitteestaan puhuneet muista naisista ja siitä miten ne ovat hänen mukavuusalueensa rajamaita ja kuinka sisällytimme aihealuetta mukaan uuteen sopimukseemmekin. Silti hänen joululahjansa yllätti minut.

Lahja ei ollut perinteinen "Hei katso hankin sulle netistä tälläisen pikkulutkan pantavaksi!" eikä myöskään vielä perinteisempi "Katso minkälaisen lelun ostin ja nyt saat käyttää sitä minuun!" vaan mahdollisuus käyttää hotellia jonkun toisen kanssa. Siis jotain, mitä olen tehnyt muutoinkin paljon ja jotain, mihin hänellä ei ole ollut edes mahdollisuutta vaikuttaa... Mutta samalla jotain, joka on ollut hänelle sekä haastavaa, että samalla hänen mielestään jotain joka on ollut oleellinen osa minua...

Itse en näe lahjaa rahana enkä lupana johonkin johon minulla on jo lupa, vaan avauksena uuteen aikakauteen. "Vihreänä valona", jolla pikkuiseni kertoo minulle sanojen ollessa vaikeita, että "Nyt voisi olla aika lisätä taas vauhtia..."

Luulen, että vuodesta 2017 on tulossa oikein mielenkiintoinen ;)

-Mr.Inathu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti